Suplementy i odżywki, które musisz mieć jeśli trenujesz

WPC – koncentrat białka serwatkowego

Każdy dystrybutor odżywek w swojej ofercie będzie miał koncentrat białka serwetkowego. To substancja, dzięki której będziemy mogli uzupełnić niedostateczną ilość tego składnika w diecie. Nie powinniśmy jednak zapominać, że białko WPC nie powinno być jedynym źródłem tego makro w naszym codziennym żywieniu. Spożywając białko WPC zwiększamy szybkość regeneracji włókien mięśniowych i przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej. Redukcja jaka może nastąpić przy spożywaniu WPC odbywa się dzięki zwiększeniu ilości tkanki mięsniowej. Im jest jej więcej, tym spalanie tłuszczu jest szybsze.

Kazeina

Białko kazeinowe jest doskonałym produktem po wieczornym treningu. Dzięki spożyciu tego suplementu – który doskonale sprawdza się w roli deseru – zabezpieczymy swoje mięśnie przed degradacją przy długich okresach niejedzenia. Jest również bardzo fajnym suplementem, jeśli jesteśmy na redukcji – daje uczucie sytości.

Kreatyna

Szykujesz się do zawodów? Pomyśl o cyklu kreatynowym! To środek, który pozwoli Ci w stosunkowo krótkim czasie zwiększyć swoją wytrzymałość i siłę. Dzięki kreatynie szybko zauważysz, że możesz biegać dłużej i podnosić większe ciężary. Kreatyna zwiększa ilość przekaźników ATP, dzięki czemu możesz dłużej ćwiczyć bez uczucia zmęczenia. Cykle kreatynowe warto jest przeprowadzać pod okiem trenera lub dietetyka, którzy wskażą jakie jej ilości powinniśmy przyjmować, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

Kwasy tłuszczowe

Kwasy tłuszczowe – szczególnie omega-3 – są częstą „piętą Achillesową” wielu sportowców. Nie wszyscy lubią się bowiem z rybami, w których te cenne substancje są zawarte. Zapotrzebowanie na omega-3 u intensywnie trenujących sportowców jest zwiększone, dlatego nawet jeśli jesz ryby to i tak prawdopodobnie powinieneś/aś posiłkować się dodatkowo suplementem omega-3.

Hurtownia suplementów ma swoim klientom do zaoferowania jeszcze więcej ciekawych produktów, które mogą pomóc w poprawieniu naszej sprawności i sylwetki. Wśród nich znajdą się choćby minerały i witamin, a także popularne wśród sportowców BCAA.

 

Zobacz więcej na: https://www.paker.fit

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.